شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه - سایت جامع امارات متحده عربی
ثبت شرکت در راس الخیمه
  1. خانه
  2. امارات
  3. شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه
امارات

شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه

فهرست مطالب Toggle شرایط ثبت شرکت در راس الخیمهفعالیت تجاری در راس الخیمه:نام تجاری:سهامداران شرکت:سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در راس الخیمه:مستندات قانونی:محل کسب و کار:مجوزهای لازم:نماینده تشکیل شرکت:ثبت نام در دپارتمان توسعه اقتصادی RAK: شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه (RAK)، یکی…

شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه

  1. خانه
  2. امارات
  3. شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه

شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه

شرایط ثبت شرکت در راس الخیمه (RAK)، یکی از امارات هفتگانه امارات متحده عربی، مشابه شرایط سایر امارات در امارات است. شرایط اصلی ثبت شرکت در RAK به شرح زیر است:

فعالیت تجاری در راس الخیمه:

نوع فعالیت تجاری را که می خواهید انجام دهید انتخاب کنید، زیرا این نوع شرکتی را که می توانید ثبت کنید مشخص می کند. RAK گزینه های مختلفی از جمله شرکت های با مسئولیت محدود (LLC)، مناطق آزاد و شرکت های دریایی را ارائه می دهد.

نام تجاری:

یک نام تجاری منحصر به فرد برای شرکت خود انتخاب کنید و برای اطمینان از موجود بودن نام تجاری، نام تجاری را جستجو کنید.

سهامداران شرکت:

تعداد سهامدارانی که می خواهید داشته باشید و ملیت مربوطه آنها را تعیین کنید. برای شرکت های LLC، باید حداقل یک سهامدار وجود داشته باشد، که می تواند یک شهروند محلی یا یک مهاجر خارجی باشد.

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در راس الخیمه:

در مورد میزان سرمایه ای که می خواهید به شرکت خود تزریق کنید، تصمیم بگیرید. برای شرکت های LLC، حداقل سرمایه مورد نیاز 300000 درهم وجود دارد.

مستندات قانونی:

مستندات قانونی مورد نیاز از جمله تفاهم نامه و اساسنامه را تهیه کنید.

بیشتر بخوانید!
شرایط ثبت شرکت در دبی

محل کسب و کار:

اجاره یا خرید یک فضای اداری فیزیکی برای شرکت شما.

مجوزهای لازم:

مجوزها و مجوزهای لازم برای فعالیت تجاری خود را دریافت کنید.

نماینده تشکیل شرکت:

یک نماینده تشکیل شرکت را استخدام کنید تا در فرآیند ثبت به شما کمک کند، زیرا آنها تجربه و آگاهی از مقررات محلی دارند.

ثبت نام در دپارتمان توسعه اقتصادی RAK:

تمام مدارک مورد نیاز را برای تکمیل مراحل ثبت نام به دپارتمان توسعه اقتصادی (RAK (DED ارسال کنید.

توجه به این نکته مهم است که شرایط ممکن است بسته به نوع شرکتی که برای ثبت نام انتخاب می کنید و فعالیت تجاری که انجام می دهید متفاوت باشد. علاوه بر این، مقررات در معرض تغییر هستند، بنابراین همیشه بهتر است برای به روزترین اطلاعات با یک نماینده تشکیل شرکت محلی مشورت کنید.

Company registration conditions in Ras Al Khaimah?

The conditions for company registration in Ras Al Khaimah (RAK), one of the seven emirates of the United Arab Emirates, are similar to those in other emirates in the UAE. Here are the key requirements for company registration in RAK:

  1. Business Activity: Choose the type of business activity you would like to undertake, as this will determine the type of company you can register. RAK offers several options, including limited liability companies (LLCs), free zones, and offshore companies.
  2. Trade Name: Choose a unique trade name for your company and conduct a trade name search to ensure that the name is available.
  3. Shareholders: Determine the number of shareholders you would like to have and their respective nationalities. For LLCs, there must be at least one shareholder, who can be either a local national or an expatriate.
  4. Capital Requirements: Decide on the amount of capital you would like to inject into your company. For LLCs, there is a minimum capital requirement of AED 300,000.
  5. Legal Documentation: Prepare the required legal documentation, including the Memorandum of Association and the Articles of Association.
  6. Business Premises: Rent or purchase a physical office space for your company.
  7. Licenses and Permits: Obtain the necessary licenses and permits required for your business activity.
  8. Company Formation Agent: Hire a company formation agent to assist you with the registration process, as they have experience and knowledge of the local regulations.
  9. Register with the RAK Department of Economic Development: Submit all the required documents to the RAK Department of Economic Development (DED) to complete the registration process.
بیشتر بخوانید!
شرایط زندگی در ابوظبی

It’s important to note that the requirements may vary depending on the type of company you choose to register and the business activity you undertake. Additionally, the regulations are subject to change, so it’s always best to consult with a local company formation agent for the most up-to-date information.

نوشتهٔ پیشین
شرایط ثبت شرکت در دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسبها